Termékek Menü

Vásárlási és szállítási feltételek

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, Futárszolgálattal. történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok:

 -Futárszolgálat Házhoz vagy munkahelyéhez  Kiszállítási idő: 2-5 munkanap

            SZÁLLÍTÁSI DÍJ INGYENES 10,000 FT rendelést meghaladó összeg esetén    Csomagonként max 40 KG!                     

            Szállítási díjak: banki előre átutalás 1490 Ft  Utánvételes szállítás 1490 FT

-PIKK-PAK-PONT 

CSAK 0-20 KG-IG ILLETVE 60 cm X 60 cm X 60 cm MÉRETIG  990Ft   10000Ft felett INGYENES

A Pick Pack Pont alternatív csomagküldo szolgálata egy költség- és idohatékony megoldást kínál az interneten vásárlóknak, mellyel partnereinknél leadott rendeléseiket egyszeruen, kényelmesen, napirendjük ritmusát szem elott tartva vehetik át 240 település több mint 700 átvételi pontján, nyitvatartási ido alatt. 

A pontok között találják az Inmedio és a Relay üzleteket – elobbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a fobb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport területén –, hétfotol vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Továbbá a MOL, OMV, Avanti és Avia töltoállomásokat, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedoknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. Ráadásul számos helyen nemcsak kézpénzzel, hanem kényelmesen, bankkártyájukkal is fizethetnek. 2013 osze óta szintén átvevopontokkal rendelkezo partnereink a Playersroom, Sportfactory hálózat, valamint a Playmax üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op Star hálózat boltjai. Üzleteik révén a Pick Pack Pont minoségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élo vásárlók is igénybe vehetik. 

A csomagok kiszállítási helyre érkezésérol emailben, illetve sms-ben (a webáruház szerzodésétol függoen) küldünk értesítot, melynek megérkezése után a küldemény átvételére – egy választott idopontban – 5 nap áll rendelkezésükre. Amennyiben 5 nap alatt nem tudja átvenni a küldeményt, további 5 nap hosszabbítás kérheto a Pick Pack Pont Vevoszolgálaton.

A személyes átvétel nem csak kényelmes, hanem ugyanolyan gyors és biztonságos szolgáltatás, mint a klasszikus futárszolgálatok megoldásai. Amennyiben egy küldemény érkezésekor bizonytalan, hogy otthonukban tudnak-e tartózkodni, vagy egyszeruen szívesebben gazdálkodnának saját idejükkel, bátran válasszák a Pick Pack Pont szolgáltatását. 

Pontos nyitvatartási idoket és a boltokra vonatkozó egyéb információkat (például igénybe veheto fizetési módok) a Boltkereso alkalmazásban érhetik el.

Küldeményeik állapotáról a Pick Pack Pont ügyfelek számára elérhetoCsomagkereso alkalmazás felületén szerezhetnek folyamatosan frissülo információkat.

Kiszállítási idő: 2-7 munkanap

Budapesten az alábbi két helyszínen van lehetőség személyes átvételre:

1 Jozyzoo Állateledel Bolt: 1188 Budapest, Nemes utca 47.
       
Nyitva tartás: Hétfőtől Péntekig 8-19 óráig, Szombaton 8-13 óráig, Vasárnap ZÁRVA .
        Szállítási idő erre az átvételi pontra : 1-5 munkanap. 

2 Jozyzoo Állateledel bolt: 1183 Budapest, Balassa utca 2-10.(LŐRINCI PIAC területén)
        Nyitva tartás: Hétfőn és Vasárnap ZÁRVA , Keddtől Péntekig 7-16 óráig, Szombaton 6-14 óráig.
        Szállítási idő erre az átvételi pontra : 1-5 munkanap. 

A megrendelés leadásánál a "szállítási módok" - nál válassza az önnek megfelelő üzletet. Amint rendelkezésre áll a megrendelt termék a megrendelésnél megadott email címre küldünk értesítést arról, hogy mikortól vehető át a megrendelt termék. Személyes átvétel esetén szállítási díjat nem számolunk fel. Fizetni az üzletben készpénzzel, vagy előre utalással lehet.

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat  által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki előre átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek nem minősül . A megkötött szerződést nem iktatják, utólag hozzáférhető nem lesz 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy  munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására Az árak és a képek csak tájékoztató jellegűek a módosítás jogát fenttartjuk 

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, kerülhet sor